Ara


 
Sayı Başlık
 
Sayı 18 (2009): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN VERİMLİLİĞE ETKİSİ-PANEL MOBİLYA ÜRETEN BİR İŞLETMEDE ÇERÇEVE UYGULAMA Özet  PDF
Mustafa ALTINOK, Cevdet SAÇLI
 
Sayı 25 (2013): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN KAMU SEKTÖRÜNE UYGULANMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR Özet  PDF
Ali ACAR, İsmail SEVİNÇ
 
Sayı 1-2 (2001): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMI Özet  PDF
Vicdan ALTINOK
 
Sayı 20 (2010): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi KÜRESELLEŞME SÜRECİNİN KAMU HİZMETİNE YANSIMASI Özet  PDF
Mehmet GÖKÜŞ
 
Sayı 29 (2015): Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi KALİTE MALİYETLERİ VE VERİ KALİTESİ Özet  PDF
Fahri KURŞUNEL, Fatih GÜZEL
 
Sayı 16 (2009): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi GIDA SEKTÖRÜNDE İSTATİSTİKSEL KALİTE KONTROL GRAFİKLERİNİN BİR UYGULAMASI Özet  PDF
Aytaç PEKMEZCİ
 
Sayı 19 (2010): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR KALİTE FONKSİYON GÖÇERİMİ UYGULAMASI Özet  PDF
T.Şükrü YAPRAKLI, Dilşad GÜZEL
 
Sayı 20 (2010): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi TURİZM SEKTÖRÜNDE KALİTE ANLAYIŞI ve KONYA’DA FAALİYET GÖSTEREN TURİZM BELGELİ OTELLERDE ALAN ARAŞTIRMASI Özet  PDF
F.Atıl BİLGE
 
Sayı 32 (2016): Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi KAMU HİZMETİ SUNUMUNDA MEMUR DAVRANIŞLARININ VATANDAŞLAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ Özet  PDF
Mehmet GÖKÜŞ, Ahmet AY, Hakan ALPTÜRKER
 
Sayı 6 (2003): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi COMMUNICATION RELATED DIMENSIONS OF TQM FROM THE POINT OF MARKETING AND CUSTOMER SATISFACTION VIEW Özet  PDF
Serdar PİRTİNİ
 
Sayı 8 (2004): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi İLERİ İMALAT TEKNOLOJİLERİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER VE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Özet  PDF
Enver AYDOĞAN
 
Sayı 16 (2009): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi KALİTE İYİLEŞTİRME SÜRECİNDE HATA TÜRÜ ETKİLERİ ANALİZİ (FMEA)* VE PİSTON ÜRETİMİNDE BİR UYGULAMA Özet  PDF
Osman ÇEVİK, Gamze ARAN
 
Sayı 26 (2013): Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİN İŞ YAŞAM KALİTESİNE KATKISI: SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA Özet  PDF
Mustafa YÜCEL
 
Toplam 13 ögeden 1 - 13 arası

Arama İpuçları:

  • Arama terimlerinde küçük ve büyük harf farkı yoktur.
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir.
  • Arama sonucunda sadece sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir.
  • İki sözcüğü içeren makaleleri bulmak için kelimeleri veya ile birleştirin; ör., eğitim veya araştırma
  • Daha kompleks sorgular için parantez kullanın; ör., arşiv ((işletme VEYA yönetim) siyasi değil)
  • Doğru deyimi araştırmak için tırnak işareti içinde kullanın; ör., "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi hariç tutmak için önüne - işaret koyun; ör. bilgisayarla çalışan - politika
  • Bir kelime içinde ardışık karakterleri ifade etmek için * sembolünü kullanın; ör., Türk* = "Türkiye", "Türkler", "Türklerin" vb. terimlerinin bulunmasını sağlar